Ki van az Ön közelében, amikor azon gondolkodik, hogy mi kerüljön a terített asztalra, amikor azt fontolgatja, hogy sétálni induljon, vagy inkább leüljön a TV elé? A nyugati orvoslás jelenleg nem használja ki a társak segítő, pozitív hatását, az ebben rejlő ingyenes gyógyulási lehetőségeket, miközben egyre több kutatás igazolja a buzdítás óriási hatásfokát. Vannak inzulinrezisztenciás barátai, közössége, támogató csoportja?

Egyre nagyobb a kínálat, egyre erősebb a reklám, egyre nehezebb eldönteni, hogy melyik termékre essen a választása. A következőkben irányadó támpontokkal segítek Önnek a döntésben.

Inzulin receptor érzékenyítő család (myo-inozitol=B8 vitamin)

• Inofolic (inozitol + szintetikus folsav)
  • Inofem (inozitol + szintetikus folsav)
  • Myo-inzitol + Folsav por (szintetikus folsav)
  • Inozitol por
  • Myo-inozitol komplex (myo-inozitol, N-acetill cisztein, alfa liponsav, fahéj kivonat, króm)

Az orvoslásban forradalom zajlik, az új kutatási eredmények egyre több betegségnél a tüneti kezelés helyett már az oksági kezeléshez tudnak kulcsot adni - mindannyiunk kezébe. Egyre-másra megdőlnek a korábban szentnek tartott előírások. Ez a helyzet az édesítőszerekkel is. Nem csupán az a baj, hogy sokan rosszul tolerálják: puffadnak, hasmenésük lesz, elgyengülnek tőle. Ennél sokkal komolyabb dologról van szó.

Figyelem! Ha Ön az alábbi teszt alapján IR-es, a saját érdekében feltétlenül olvassa végig az IR vizsgálata és az inzulinrezisztencia kezelése oldalakat is. Hasznos időtöltést kívánok!