Egyre nagyobb a kínálat, egyre erősebb a reklám, egyre nehezebb eldönteni, hogy melyik termékre essen a választása. A következőkben irányadó támpontokkal segítek Önnek a döntésben.

Inzulin receptor érzékenyítő család (myo-inozitol=B8 vitamin)

• Inofolic (inozitol + szintetikus folsav)
  • Inofem (inozitol + szintetikus folsav)
  • Myo-inzitol + Folsav por (szintetikus folsav)
  • Inozitol por
  • Myo-inozitol komplex (myo-inozitol, N-acetill cisztein, alfa liponsav, fahéj kivonat, króm)

Az orvoslásban forradalom zajlik, az új kutatási eredmények alapján egyre-másra megdőlnek az addig szentnek tartott előírások. Ez a helyzet az édesítőszerekkel is. Nem csupán az a baj, hogy sokan rosszul tolerálják: puffadnak, hasmenésük lesz, elgyengülnek tőle. Ennél sokkal komolyabb dologról van szó.

Az IR étrend betartása mellett sem fogyott le? Mindent betart, mégis rendszeresen leesik a vércukra? Rosszul van, ha napi 160g szénhidrátot (CH) kell magába erőltetnie? Káosz van a fejében, hogy mit, mikor és mivel ehet együtt? Az IR diéta mindenkinek "nagy falat", pedig:

Figyelem! Ha Ön az alábbi teszt alapján IR-es, a saját érdekében feltétlenül olvassa végig az IR vizsgálat és az IR kezelése oldalakat is. Hasznos időtöltést kívánok!