Sok ember csak a gyógyszerre esküszik, mások pedig rossz érzéssel veszik be a tablettákat, vagy eleve irtóznak tőle. Mikor is kell gyógyszert szedni IR-ben?

Az inzulinrezisztencia gyógyszeres kezelése indokolt, ha valakinek spontán vetélései voltak, vagy kisbabát szeretne, de rosszak az értékei, illetve ha nagyfokú életminőség javulás és tünetcsökkenés várható a gyógyszertől.

A nyugati orvoslás jelenleg az IR négyes pillérű kezelésénél tart, ahol a negyedik pillér az inzulinrezisztencia lelki okainak gyógyítása. Mindenki számára jó hír, hogy idáig eljutott az orvoslás, hiszen sok páciensnél az IR lelki okai akadályként tornyosulnak a testi tünetek gyógyulásában. Ez is mutatja, hogy nem test vagyunk, hanem lélek, aminek teste van. A terápiákkal viszont általában van egy nagy gond.

Sok ember már 27 szempontból érti, tudja, hogy mi a baja, csak épp ugyanúgy szenved tőle, vagyis a megértés sokmindenkinél nem takarítja el az okokat. A szokványos terápiás módszerekkel ennek a megértésnek szinte sosincs vége, másrészt általában az eredménye is igen sovány. A befektetett időt, pénzt és szenvedést tekintve pedig sokszor csupán pocsékolás – az én esetemben mindenképpen az volt, ezért kellett más lehetőségeket felkutatnom. Ha Ön szintén hiába terápiázott végig éveket, valamint szeretne időt, pénzt, szenvedést megspórolni, olvasson tovább, ismerje meg a nekem és a IR Gyakorló Kurzusom résztvevőinek bevált technikákat.

Számolja a CH grammokat, mindent betart az étrendben még sincsen jól? Rosszul érzi magát, esetleg tovább hízik, érzi, tudja, hogy valami nem stimmel? Nem tud eligazodni az összeolvasott IR tudnivalók között? Sokan járnak hasonló cipőben.

Akupunktőrként pácienseim zömét az inzulinrezisztencia kezelése szabályainak betartása mellett nem javuló IR-esek tették ki. Honlapomból olyan alap- és kiegészítő információkat tanulhat meg, amik az orvosi rendelőkben egyelőre nem, vagy csak részben / ritkán hangzanak el. Ezeket tanítom a komplexebb és eredményesebb megoldásra vágyóknak az "Inzulinrezisztencia kezelése másképpen" Gyakorló Kurzusom csoportjain.