A nyugati orvoslás jelenleg az IR négyes pillérű kezelésénél tart, ahol a negyedik pillér az inzulinrezisztencia lelki okainak gyógyítása. Mindenki számára jó hír, hogy idáig eljutott az orvoslás, hiszen sok páciensnél az IR lelki okai akadályként tornyosulnak a testi tünetek gyógyulásában. Ez is mutatja, hogy nem test vagyunk, hanem lélek, aminek teste van. A terápiákkal viszont általában van egy nagy gond.

Egyre több rászoruló család a pénztárcájától függően tudja csak kivizsgáltatni magát. Ráadásul mást mond a háziorvos és mást az endokrinológus, sőt sokszor tévesen a pszichiátriára küldik a pácienseket. Tisztázzuk gyorsan, hogy mi legyen az alap kivizsgálás.

Figyelem! Ha Ön az alábbi teszt alapján IR-es, a saját érdekében feltétlenül olvassa végig az IR vizsgálata és az inzulinrezisztencia kezelése oldalakat is. Hasznos időtöltést kívánok!

Ön is hiába diétázott, mégsem fogyott le? Esetleg sovány inzulinrezisztenciás, mindent betart mégis rosszul érzi magát? A lakosság több mint fele inzulinrezisztenciás. (A Magyar Diabetes Társaság becsült adata.) Máshol van a kutya elásva! Új megbetegítő okok megjelenése miatt már nem elég az IR jelenleg ajánlott 4 pillérű kezelése. Növekszik az inzulinrezisztencia kezelése szabályainak betartása mellett nem javuló IR-esek száma is. Ön közéjük tartozik?

A komplex életmódváltás olyan alap- és kiegészítő információi következnek, amik az orvosi rendelőkben egyelőre nem, vagy csak részben / ritkán hangzanak el. Rendszerezve írtam le az információkat, hogy egyedül is messzire el tudjon jutni a gyógyulás útján.