Egyre több rászoruló család a pénztárcájától függően tudja csak kivizsgáltatni magát. Ráadásul mást mond a háziorvos és mást az endokrinológus, sőt sokszor tévesen a pszichiátriára küldik a pácienseket. Tisztázzuk gyorsan, hogy mi legyen az alap kivizsgálás.

Figyelem! Ha Ön az alábbi teszt alapján inzulinrezisztenciás, a saját érdekében feltétlenül olvassa végig az >>>inzulinrezisztencia vizsgálata és az >>>inzulinrezisztencia kezelése oldalakat is. Hasznos és eredményes időtöltést kívánok!

Egyre többen érzik, tudják, hogy a súlyproblémájuk, meddőségük, inzulinrezisztenciájuk hátterében lelki okok IS állnak. Lehet, hogy Ön is meg tudja fogalmazni, hogy mi az az esemény, életkor, amikor rosszra fordultak a dolgok. Az endokrinológiákon általában csupán a páciens testével foglalkoznak, pedig nem csak test vagyunk, hanem lélek, aminek teste van. Másokhoz hasonlóan, az IR lelki okainak feloldásával az egyre csak romló, vagy alig mozduló helyzetből Ön is kilábalhat. Rendeződhet a súlya, megfoganhat, sőt a munkahelyi és párkapcsolati problémái is végre kisimulhatnak.

Csak a következő 4 pillérből áll az inzulinrezisztencia kezelése? Nem!

• Inzulinrezisztencia étrend
  • Inzulinrezisztencia mozgás