A nyugati orvoslás jelenleg az IR négyes pillérű kezelésénél tart, ahol a negyedik pillér az inzulinrezisztencia lelki okainak gyógyítása. Mindenki számára jó hír, hogy idáig eljutott az orvoslás, hiszen sok páciensnél az IR lelki okai akadályként tornyosulnak a testi tünetek gyógyulásában. Ez is mutatja, hogy nem test vagyunk, hanem lélek, aminek teste van. A terápiákkal viszont általában van egy nagy gond.

• Utálja azt a sportot, amit magára erőltetett a személyi edző?
  • Nem tudja mit és mennyit eddzen?
  • Nincs ideje aktív mozgásra?
  • Nem sportos típus?

Ezek a problémák sok inzulinrezisztencia betegségben szenvedőnél előjönnek. Az alábbiakban jól működő lehetőségeket olvashat e problémák megoldására. Ahhoz, hogy tisztán lásson, először tekintsük át, hogy:

Az orvoslásban forradalom zajlik, az új kutatási eredmények egyre több betegségnél a tüneti kezelés helyett már az oksági kezeléshez tudnak kulcsot adni - mindannyiunk kezébe. Egyre-másra megdőlnek a korábban szentnek tartott előírások. Ez a helyzet az édesítőszerekkel is. Nem csupán az a baj, hogy sokan rosszul tolerálják: puffadnak, hasmenésük lesz, elgyengülnek tőle. Ennél sokkal komolyabb dologról van szó.

Az IR étrend betartása mellett sem fogyott le? Mindent betart, mégis rendszeresen leesik a vércukra? Rosszul van, ha a napi 160 gramm szénhidrátdiétát magába kell erőltetnie? Káosz van a fejében, hogy mit, mikor és mivel ehet együtt? A 160 grammos diéta mindenkinek "nagy falat", pedig:

Ezen az oldalon sok jóbarátot talál. Nélkülözhetetlenek, éppúgy, mint a konyhamérleg. A táblázatokat nyomtassa ki és tartsa a konyhapultján! Az online kalkulátorok szerelmesei az oldal alján találják a KalóriaGuru online táplálkozási naplójának, a KalóriaBázis letölthető androidos applikációjának és a Mennyikalória online táplálkozási naplójának linkjeit. Örömteli és főképp rendszeres étkezési napló vezetést kívánok!

Figyelem!

Javaslom, ellenőrizze le, hogy Önt is érinti-e az inzulinrezisztencia veszélye, mert becsült adatok alapján a lakosság 60%-a inzulinrezisztenciás. Ellenőrzés itt: inzulinrezisztencia TÜNETEI teszt.

Ha pedig ismert IR-es, mérje fel tudását, töltse ki az inzulinrezisztencia TUDÁSFELMÉRŐ tesztet, amelyből új információkat is tanulhat, és leellenőrizheti a helyes válaszokat. Itt:

button kitoltom az ir tudasfelmero tesztet

Az online kalkulátorok használata mellett is tudnia kell a következőket:

Egyre több rászoruló család a pénztárcájától függően tudja csak kivizsgáltatni magát. Ráadásul mást mond a háziorvos és mást az endokrinológus, sőt sokszor tévesen a pszichiátriára küldik a pácienseket. Tisztázzuk gyorsan, hogy mi legyen az alap kivizsgálás.

Figyelem! Ha Ön az alábbi teszt alapján IR-es, a saját érdekében feltétlenül olvassa végig az IR vizsgálata és az inzulinrezisztencia kezelése oldalakat is. Hasznos időtöltést kívánok!

Ön is hiába diétázott, mégsem fogyott le? Esetleg sovány inzulinrezisztenciás, mindent betart mégis rosszul érzi magát? A lakosság több mint fele inzulinrezisztenciás. (A Magyar Diabetes Társaság becsült adata.) Máshol van a kutya elásva! Új megbetegítő okok megjelenése miatt már nem elég az IR jelenleg ajánlott 4 pillérű kezelése. Növekszik az inzulinrezisztencia kezelése szabályainak betartása mellett nem javuló IR-esek száma is. Ön közéjük tartozik?

A komplex életmódváltás olyan alap- és kiegészítő információi következnek, amik az orvosi rendelőkben egyelőre nem, vagy csak részben / ritkán hangzanak el. Rendszerezve írtam le az információkat, hogy egyedül is messzire el tudjon jutni a gyógyulás útján. Ha nagy lendülettel szeretne hozzálátni, örömmel felhasználva a sorstársak adta csoport energiáját, akkor az oldal végigolvasása után (legalul) be tud jelentkezni az "Inzulinrezisztencia kezelése másképpen" Gyakorló Kurzusomra.