Inzulinrezisztencia tünetei

Inzulinrezisztencia tünetei Inzulinrezisztencia tünetei

Figyelem! Ha Ön az alábbi teszt alapján inzulinrezisztenciás, a saját érdekében feltétlenül olvassa végig az >>>inzulinrezisztencia vizsgálata és az >>>inzulinrezisztencia kezelése oldalakat is. Hasznos és eredményes időtöltést kívánok!

Inzulinrezisztencia tünetei TESZT

Étkezés után 3-4 órával menetrendszerűen jelentkeznek-e Önnél az inzulinrezisztencia következő tünetei:

• indokolatlan feszültség, agresszivitás,
  • álmosság, gyengeség, ólmos fáradtság,
  • koncentráció-, és / vagy memóriazavar,
  • verejtékezés, szapora szívverés,
  • ájulás-szerű rosszullét,
  • vérnyomás emelkedés.

Jellemző-e:

• étkezés utáni „kaja-kóma”,
  • hasi típusú hízékonyság, fogyási képtelenség,
  • állandó fáradtság,
  • hangulatingadozás, rosszkedv, ingerlékenység,
  • rohamokban jelentkező farkaséhség,
  • édesség függőség,
  • fizikai és szellemi teljesítőképesség leromlása,
  • romló figyelem, feledékenység,
  • rossz stressztűrő képesség,
  • depresszió, pánik betegség.

Eredmény: 2 igen válasz esetén Ön valószínűleg inzulinrezisztenciás. A betegséget >>>ki kell vizsgálni és >>>kezelni is kell.

Másokhoz hasonlóan, a kezelés komplex, holisztikus teendőit Ön is elsajátíthatja, hogy újra kiegyensúlyozott, életerős, ideális testsúlyú legyen. További információ itt:

PCOS teszt

Az IR-es nők 20%-ában az inzulinrezisztencia PCOS-t (policisztás petefészek szindróma) okoz. Tehát nem minden IR-esnek van PCOS-e, de majdnem minden PCOS-snak IR-je van. Ebből következik, hogy IR esetén mindig keresni kell a PCOS-t is, illetve PCOS megállapítása esetén mindig keresni kell az IR-t!

Tapasztalja-e a PCOS (policisztás petefészek szindróma) tüneteit?

• zsíros, pattanásos, aknés arcbőr,
  • hízékonyság, főképp deréktájon,
  • fogyási képtelenség,
  • rendszertelen, kimaradozó menzesz,
  • indokolatlan hangulati labilitás, depresszió, pánik,
  • romló munkahelyi teljesítmény,
  • férfias szőrösödés, hajhullás, kopaszodás,
  • meddőség, spontán vetélés.

Eredmény: 2 igen válasz esetén Önnek az IR mellett valószínűleg PCOS-e is van. A betegséget >>>ki kell vizsgálni és >>>kezelni kell.

Figyelem! Rendszeresen tanulhat facebook oldalamat követve is: >>>napi okos a facebookon.

IR tünetei férfiaknál

Az IR megváltoztathatja a személyiséget. A férfiaknál ugyanúgy okozhat idegességet, agresszivitást, pl. ha nem kap időben enni. De gyanus lehet a korábban nem jellemző falánkság, "édesség zabálás" és pocak megjelenése is. Sajnos a fizikai és szellemi teljesítőképesség idővel leromlik, állandó fáradtság, rosszkedv alakulhat ki, amit nem magyaráz az életkor. Nagyon fontos tudni azt is, hogy az IR a férfi meddőség egyik oka, tehát ilyenkor nem elég csak a nőt vizsgálni.

IR tünetei gyerekeknél

Ijesztő mértékben nő az IR-es gyerekek száma. Gondolni kell rá, keresni kell a tüneteket, mert a betegség bizony hátrányos helyzetbe hozza a gyerekeket az egészséges társaikhoz képest! Sok szülő azt hiszi, hogy gyermeke rossz, vagy hiperaktív. Ha napközben többször is - indokolatlanul - megváltozik a viselkedése, hangulata - ezek akár az IR tünetei is lehetnek a gyerekeknél. Érdemes megfigyelni, hogy cukortartalmú étel, ital fogyasztása után nem lehet vele bírni, vagy néha úgy fal, mint aki 2 hete nem kapott enni. Az is lehet, hogy állandóan fáradékony, vagy hirtelen elfárad, rosszul figyel, könnyen elfelejti a dolgokat, a tanultakat. A kövérség szinte egyet jelent az IR-rel, de egyre több a stresszelő sovány IR-es gyerek.

GYIK:

Miért nehezen felismerhetőek az inzulinrezisztencia tünetei?

Az IR alattomban fejlődő betegség. Az inzulinrezisztencia tünetei sokszor csak erős hangulatingadozásként jelentkeznek, amit a vércukor ingadozások okoznak, nem pedig a „dili”, ahogyan azt a környezet gondolja. Az idő előrehaladtával a hangulatingadozásokat fáradékonyság, általános életerő csökkenés, depresszió, de akár pánikbetegség is követheti.

A fizikai meggyengülés lelkileg még inkább labilissá teszi az embert, aki ezzel bele is került egy lefelé vezető spirálba, ahol egyre többször merülnek fel a következő kérdések: én miért nem tudok úgy örülni, mint a többiek?, én miért nem bírom annyira, mint mások?, én miért nem tudom azt az életet élni, amit szeretnék?

Milyen gyorsan alakul ki a betegség?

Az inzulinrezisztencia tünetei sokszor olyan lassan fejlődnek ki, hogy hozzászokik az ember. Ez a rossz közérzet betegsége. Mindegy, hogy a tünetek évek-évtizedek óta, vagy csak pár hónapja jellemzőek Önre, a betegséget ki kell vizsgálni és kezelni kell!

Az inzulinrezisztencia tünetei mindenkinél jelentkeznek?

Nem. Így pl. a tesztoszteron-szint emelkedés és annak következményei, a PCOS, szőrösödés, bőrtünetek sincs meg mindenkinél. Ugyanígy a PCOS megjelenhet cisztákkal, de ciszták nélkül is, ekkor csak a hormoneltérésekből állapítható meg!

Miért okoz az IR gyakran elhízást?

Az inzulinrezisztencia tünetei közül az elhízással küszködnek majdnem a legtöbben. Amíg magas az inzulinszintje, sajnos esélye sincs a fogyásra. Miért? A zsírsejtek kétféle üzemmódban dolgoznak: a zsírt vagy raktározzák, vagy lebontják. Magas inzulinszint esetén Ön bármit megeszik, azt a teste zsír formájában elraktározza. Amint az inzulinszintje normális alacsony szintre csökken, a zsírsejtek elkezdik a zsírt lebontani és kiüríteni. Ez a fogyás és a súlykontroll titka!

Az inzulinrezisztencia tünetei csak a kövér embereket érintik?

Nem. Egyre több a sovány inzulinrezisztenciás. Sőt, egyre több gyermek válik IR-essé.

Miért terjed robbanásszerűen az inzulinrezisztencia?

A betegség fő okai közé léptek elő a következő civilizációs ártalmak: stressz, alvászavar, bélflóra megbetegedése. Valamint a szervezet ellenállását és védekezőképességét tovább gyengíti a máj és immunrendszer túlterheltsége, a mesterséges fények hatása és az egyre nagyobb elektroszmogterhelés.

Figyelem! Ha a teszt alapján Ön inzulinrezisztenciás, tudjon róla, hogy gyógyszer nélkül is >>>visszanyerheti az egészségét. A megoldás a komplex életmódváltás (ebbe a lelki okok kitakarítása is beletarozik). A tennivalókat másokhoz hasonlóan Ön is megtanulhatja az >>>inzulinrezisztencia Gyakorló Kurzuson. Feliratkozhat hírleveleimre, tanulhat >>>facebook cikkeimből is. Gyors, örömteli javulást kívánok!