IR barát éttermek

IR-barát éttermek

Inzulinrezisztensként végre étterembe szeretne menni? 

  1. IR-barát éttermek: >ORSZÁGOS TÉRKÉP
  2. Budapest és környéke:

  • Padthai Wokbar Budapesten 5 helyszínen
  • Kitchen of Health Bisztró VII. Dob utca 2.
  • Fit and Health V. Nyugati tér 8.
  • Köles VII. Kertész utca 41.
  • Varázs Terasz Glutén- és Tejmentes Étterem Diósd, Gyár u. 40.
  • Bohém Étterem IX. Komor Marcell u. 1.    (Forrás: 160g blog, Cukormentes webshop)

Egy kis extra: Vadasmártás recept, ha biztos akar lenni a sikerben.

Hozzávalók: bio kókuszolaj, 300 g sárgarépa, 100 g fehérrépa, 200 g vöröshagyma, 4 babérlevél, bors, frissen őrölve, Parajdi só, ízlés szerint.

Elkészítés: A kókuszolajat felhevítjük, és a szálaira vágott vöröshagymát megpirítjuk rajta. Megpucoljuk és felkarikázzuk a sárgarépát és a fehérrépát. Hozzáadjuk a zöldségeket a vöröshagymához. Kissé rápirítunk, majd hozzáadjuk a babérlevelet, borsot és megsózzuk. Kevés vízzel felöntve fedő alatt pároljuk ezt az alapot, végül eltávolítjuk a darabos fűszereket, ha megpuhult. A vizet mindig pótoljuk, ha elfőtte a levét. Az egészet késes aprítóban pürésítjük, végül szükség szerint még ízesítjük. Megjegyzés: a pürésítés miatt gyors felszívódású szénhidrát, tehát számolva, T-E-U idején javasolt fogyasztani. Isteni finom! Szeletelt zöldségekkel kiváló mártogatós vendégváró. (Forrás: gomijo.hu)

Ajánlom másoknak is: