Inzulinrezisztencia étrend

Mi a célunk?

A 3 óránkénti étkezéssel, az étkezésenkénti grammok és a gyors/lassú felszívódású szénhidrátok arányának betartásával biztosítani az egyenletes vércukorszintet a nap 24 órájában.

160 grammos diéta

07:00 Reggeli: 30g lassú felszívódású szénhidrát

10:00 Tízórai: 20g szénhidrát, fele gyors, fele lassú felszívódású

13:00 Ebéd: 50g szénhidrát, ebből max. 20g lehet gyors felszívódású

16:00 Uzsonna: 20g gyors felszívódású szénhidrát + lassítás (lassítás: rost, fehérje, zsír/olaj)

19:00 Vacsora: 45g szénhidrát, ebből max. 10g lehet gyors felszívódású

Ha utóvacsorázunk is, akkor vacsora 30g, utóvacsora 10g lassú felszívódású szénhidrát.

120 / 160 / 180 grammos diéta?

Fogyásban kevesebbre – de 100g CH alá ne menjünk, mert romolhat az IR -, hízásban pedig többre van szükségünk. Étkezésenként %-ban arányosan kevesebbet, vagy többet. Tehát pl. napi 120g CH esetén nem lehet megenni ebédre 60g-ot, a többi étkezésnél pedig ahogy esik, úgy puffan.

Átlátható tudás, sok gyakorlással:

Gyors felszívódású szénhidrátok

Lassú felszívódású szénhidrátok

160g CH mintaétrend

Reggeli: 2 szelet TK kenyér, vaj, 2 tükörtojás, savanyú káposzta, sonka, mandulatejes kávé eritrittel (30g)

Tízórai: 1 kisebb alma, sajt, 3 Korpovit keksz (20g)

Ebéd: húsleves zöldségekkel tészta nélkül, grillezett hal, barnarizs, uborkasaláta, 1 nektarin, tejeskávé pici tejjel, steviával

Uzsonna: 1 körte sovány túróval (20g)

Vacsora: Zöldséges TK durumtészta gazdagon fűszerezve (45g)

Egy kaptafára készült mintaétrend helyett személyre szabott étrend:

Nem számolós CH

A szénhidrátok felszívódását lassítják

Az alapanyagok mérése

Nyersen, szárazon, tisztítva mérünk, mielőtt a lábosba beletesszük az alapanyagokat. A megfőtt ételt visszaosztjuk adag/CH grammra. A kapott értéket felírjuk, így csak 1x kell lemérni.

Kerülendő élelmiszerek

Szeszes italok

Gyors felszívódású szénhidrát. Lehetőleg csak szárazat és számolva. Okos tipp: együnk mellé  lassút/lassítót.

Orvos vagyok és IR-es

Nem boldogul az étrenddel? Szeretné végre kompletten látni az IR-t és az életmódváltás 8 testi + 4 lelki pillérét? Jó helyen jár, olvasson tovább.

Videókurzus: 160 grammos diéta és életmódváltás (2x3,5 óra)

~ Mik  a leggyakoribb hibáink?

~ Hogyan érjük el és tartsuk is meg a célsúlyunkat?

~ Mivel szüntessük meg a farkaséhséget, édességvágyat?

~ Reggeli kipihentség, a máj és az immunrendszer tükrében.

~ Mik az étkezés előtti és utáni rosszullét okai, hogyan előzzük meg?

~ A gyors / lassú felszívódású szénhidrát, étkezésen belüli arányuk. 120 / 160 / 180g esetén melyik étkezésre hány g CH?

~ Mikor számolós a nem számolós CH?

~ Saccoljuk meg a tányérunkon levő CH g-ot.

~ A tervezett “bűnözések” okos beiktatását, a kiskapukat is megtanuljuk.

~ Példákon keresztül alaposan begyakoroljuk az étrendet. Ételintoleranciák, egyéni érzékenységek, Hashimoto és endometriózis…

! Életmódváltás +

Az étrenden túl megtanuljuk a +7 testi pillért, mindegyikre megvalósítási tervet készítünk.   

Segítség a kurzus után:

Szeretettel várom a problémás, türelmetlen, vagy éppen kezdő IR-esek körében. A bejelentkezéshez kattintson a gombra itt:

Sikertörténeteink

“10 éve, a kislányom születése óta nem tudok lefogyni, egyre csak hízok. Többször voltam már 160 grammos diéta oktatáson, sőt minden lehetséges diétát végigettem, de hiába. A workshopon értettem meg, hogy mi volt az ok. Tartom a tanultakat, az első 2 hétben megállt a hízásom, majd szép lassan elkezdtem fogyni, most a 3. hónap végén járok és -4 kg-nál tartok!! Hálásan köszönöm.” Emma 42 é tanárnő

„Nagyon tetszett, hogy rugalmasan lehet kezelni a PCOS diétát, mert úgy érzem, hogy nagyon szigorú formában nem tudnám betartani a szabályokat. A doktornő a szabályok mellett minden kiskaput is részletesen elmondott nekünk, úgy érzem, most már szenvedés nélkül fogom tudni tartani a PCOS diétát.” Zsuzsa 19é tanuló

“108 kg-ról indultam 2019 szeptember elején, most január elején, 4 hónap után 97-nél tartok, -11 kg! 🙂 A családom nagyon támogató, szerencsés vagyok velük.” Sophie 34é english teacher

 

“Gyökeresen át kell szervezni az eddigi 36 évemet… tisztába kerültem azzal, hogy mi a PCOS diéta, mit mikor lehet enni.” Éva 52é vállalkozó

 

Hálás vagyok a kapott segítségért, a workshopnak köszönhetően ez az egész életmódváltás egy pozitív élmény, az életem és az egészségem feletti kontroll érzését adja, nem pedig megvonásként, csalódásként tekintek rá.” Kata 20é tanuló

“Nagyon érdekes volt, sok olyan dologra hívta fel a figyelmet, ami sokkoló volt és teljesen más összefüggésben mutatja meg az inzulinrezisztencia diétát és az autoimmun folyamatokat.” Ildikó 48é gyógytornász

“3 éve vagyok IR-es, voltak próbálkozásaim más ir étrend oktatással, de ennyire átfogó és komplex tudásanyaggal nem találkoztam. A lépések részletesek és érthetőek. Az pedig, hogy a saját étrendet ennyire részletesen ki lehetett dolgozni és a módosításokban ennyi segítséget kaptunk az számomra sokkal könnyebbé tette a folytatást. Az életmódváltás többi pillérét hálásan köszönöm, végre nem csak az étrendről volt szó. Nagyon örülök, hogy eljöttem, hihetetlen de már néhány nap tudatos odafigyelés sokkal jobb közérzetet adott nekem.” Noémi 40é személyi asszisztens

Kíváncsian jöttem. Számít a csoport, a rendszer, az ellenőrzés, így sokkal könnyebb betartanom az életmódváltás szabályait. A workshop rákényszerített, hogy végiggondoljam, hol is tartok, hogy bánok magammal, a testemmel.  Munkamániás világomban erre otthon nem szakítanék időt.” Zita 34é fejlesztő gyógypedagógus

“Kitöltöttem az első havi önellenőrző listákat és legnagyobb eredményként az jött ki, hogy a hangulatingadozások jelentősen csökkentek. Nincs depresszióm, nem vagyok fáradt, nincsenek hirtelen dühkitöréseim. Nagyon örülök neki, a férjem még inkább!” Laura 32é fogorvos

“Erőt, hitet, önbizalmat kaptam a workshoptól és a csoporttól.” Dr. Varga Emese 43é jogász

„Tablettás cukorbeteg vagyok, a kurzus során sokszor megvolt az „aha” élményem. Megtudtam, hogy mit csináltam eddig rosszul – mindent. És megtudtam, hogy mit kell csinálni, hogy jó legyen – mindent igazából és mindent másképp, mint ahogy eddig csináltam. Nagyon köszönöm a segítséget, fokozatosan szinte mindent beépítettem az életembe. 2 hónap hónap alatt a 7,5-8,5-es reggeli vércukraim lementek 5,5-6,5-re.” József 56é mérnök

“Tetszett a precizitás, a részletesség, hogy a Doktornő visszakérdez az elmondottak értelmezésére és a 160 grammos diéta gyakorlati alkalmazására. Jó volt azonosulni a hasonló problémákkal küzdő sorstársakkal, jó volt egymás hibáiból okulni”  Ildikó 49é kozmetikus

“Nagyon kíváncsi voltam, hogy ugyan mit kapok itt az 59.000 forintomért, de már az első nap végén rádöbbentem, hogy megúszhattam volna az utolsó 2 évem IR-es kínlódását, ha itt kezdem a tanulást.

 

A doktornő holisztikus szemléletével máshol nem találkoztam, pedig több magánrendelés fizettem nem keveset.” Andi 25é asszisztens

“Sokéve van egy nagyon kedves magándokim, elégedett is vagyok vele, de ott az életmódváltás többi pilléréről sosem volt szó, csak cukorterhelés, gyógyszer, ejnye-bejnye.

 

Én is szeretném egy tablettával megoldani ezt az egészet, de most értettem meg, hogy ez lehetetlen és mi mindent kell tennem. A workshop 2 napja alatt sokkal több tudást kaptam, mint az utóbbi évek alatt összesen.

 

A családomat már térítem, látják, hogy mennyivel kedvesebb lettem, talán ezért is csinálják velem együtt, ráadásul ha néhanapján elgyengülök, sokszor a kislányom szól rám, hogy anya, ezt neked nem lehet.” Zsuzsa 35é titkárnő

Külön kurzus a lelki okok feloldására:

Babatervezőknek:

Szerethető konyhamérleg, egy rakás szénhidrát táblázat, online kalkulátorok itt 🙂 :

Ajánlom másoknak: