Kezeletlen inzulinrezisztencia (IR) tünetei, teszt

Inzulinrezisztencia (IR) tünetei és következményei

Alattomosan indul odafigyelés nélkül csak romlik és a gyerekeket, férfiakat sem kíméli. A tünetek olyan lassan fejlődnek ki, hogy hozzászokik az ember. Ez a rossz közérzet betegsége. Gyakran csak erős hangulatváltozások jellemzik, amit a vércukor ingadozás okoz, nem pedig a „dili”, vagy “hiszti”, ahogyan azt a környezet kritikusan megítéli.

Az idő előrehaladtával fáradékonyság, általános életerő csökkenés, depresszió, de akár pánikbetegség is követheti a kezeletlen inzulinrezisztenciát. Én miért nem tudom azt az életet élni, amit szeretnék, én miért nem bírom úgy, mint mások? – merül fel egyre gyakrabban a kérdés az érintettben.

A kiút első lépése – a gyógyszerek előtt – a korrekt étrend megtanulása.

1.) Kezeletlen inzulinrezisztencia (IR) rövid távú tünetei: a vércukorlesés gyakori és ritka tünetei jellemzik (utóbbiakat félrekezelhetik). Az önellenőrzéshez kattintson a gombra:

2.) Kezeletlen inzulinrezisztencia közép távú következményei: súlyprobléma, menzesz zavar, férfi-női meddőség, hangulati zavar, kimerültség, pajzsmirigy alulműködés, depresszió, pánik, borderline személyiségzavar alakulhat ki.

3.) Kezeletlen inzulinrezisztencia okozta késői betegségek: az összes civilizációs betegségek kialakulásának kockázatát emeli, mint: diabetes, magas vérnyomás, infarktus, stroke, elbutulás, daganatos betegségek.

Most meg kell ijedni?

Ijedtség helyett nézzük meg, hogyan tudjuk a lehető legjobbat kihozni a helyzetből. A teendők részletes megismeréséhez kattintson a gombra:

Inzulinrezisztencia férfiaknál

Inzulinrezisztencia tünetei férfiaknál

Az IR megváltoztathatja a személyiséget.  A kiegyensúlyozatlanság, vagy a kontrollálhatatlan indulati kitörés mellett édesszájúság, pocak megjelenése mind figyelemfelhívó, de a stressz miatt egyre több a sovány IR-es férfi.

Megromlott szellemi koncentráció és csökkent testi-szellemi kapacitás akadályozhatják a korábban megszokott teljesítményt és érvényesülést. Csökkenhet a szexuális vágy és teljesítőképesség is. Az IR a férfi meddőség egyik jelentős oka és a meddő párok felénél a statisztika szerint már a férfi a meddő.

Az életmódváltás mindent visz:

Örömhír, hogy az inzulinrezisztencia természetes kezelése, a komplex életmódváltás segíti a működészavarok megszüntetését.

Önellenőrzés:

1. Inzulinrezisztencia teszt

Étkezéssel összefüggésben, 1-3 órával később, rendszeresen leesik-e a vércukra? A következő tünetekkel járhat:

Étkezéstől független panasz:

Inzulinrezisztencia teszt értékelés: 2-3 igen válasz valószínűsíti az IR-t

2. PCOS teszt:

Tapasztalja-e a policisztás petefészek szindróma (PCOS) tüneteit?

PCOS teszt értékelés: 2-3 igen válasz valószínűsíti a policisztás ovárium szindrómát is.

Figyelem: az inzulinrezisztencia a nők ~20%-ában PCOS-t is okoz. Nem minden IR-esnek van PCOS-e, de a PCOS-t ~98%-ban IR okozza. PCOS esetén kötelező keresni az IR-t. Ha esetleg a nőgyógyász nem javasolta, akkor Önnek kell megtennie, önállóan.

A tesztoszteron-szint emelkedés és annak következményei, a PCOS, szőrösödés, hajhullás, menstruációs zavar, bőrtünetek nincs meg mindenkinél. Ugyanígy a PCOS megjelenhet cisztákkal, de ciszták nélkül is, ekkor a tünetek mellett a hormoneltérésekből állapítható meg.

Ha most csak egy étrend kiegészítő beszedésére jut ideje:, kattintson a képre:

Kisbabát szeretnének?

Ha értesülni szeretne friss cikkeimről, videóimról, görgessen lejjebb és iratkozzon fel hírlevelemre.

A megosztásokat köszönöm.