Szénhidrát és glikémiás index táblázatok

Regisztráljon a táblázatokért és küldjük a letöltő linket:

Glikémiás index táblázatok

Glikémiás index (GI), mit jelent?

A glikémiás index: egy tápanyag vércukorszintet emelő hatása a cukorhoz (glükóz) képest. Semmi nem tudja a cukornál jobban emelni a vércukorszintet, így a glikémiás index a cukornál: 100. Minden mást ehhez viszonyítunk, vagyis minden másé max. ennyi, vagy ennél kevesebb lehet. Ha a glikémiás index 50 feletti, nos ezek az ételek hullámvasútra ültethetik a vércukorszintet. Minél magasabb a glikémiás index, annál nagyobb hegy-völgyet jár be a vércukor, az inzulinszint pedig még magasabb lesz. Aki eléggé szereti önmagát, 50 GI alatti  ételekre helyezze a fő hangsúlyt.

Mi minden befolyásolja az ételek glikémiás indexét:

További segítség:

Segíti a fogyást, alakformálást, csökkenti az éhségérzetet, támogatja a női ciklust, a babatervezést..

Babatervezőknek:

Bónusz: kiút az IR, PCOS kálváriából:

Ha szeretne friss cikkeimről, videóimról értesülni, görgessen lejjebb a hírlevél feliratkozáshoz.

 A megosztásokat köszönöm: